Marvel Phase Four Ranked – a legjobbtól a legrosszabb franchise-ig
A Marvel Cinematic Universe negyedik fázisa a megjelenésével lezárul A galaxis őrzői ünnepi akció , jó alkalomnak tűnik visszatérni, és rangsorolni a legjobb és legrosszabb ajánlatokat. A negyedik fázis nagyobb és tartalmasabb volt, mint az előző három fázis együttvéve, és lényegesen rövidebb időszak alatt, ami azt jelenti, hogy sok ember számára a Marvel-fáradtság valóságos volt, és sokan a negyedik fázist tartják a leggyengébbnek. az eddigi fázisok.
17. Thor: Szerelem és mennydörgés
A negyedik film a God of Thunder saját franchise-jában, és sajnos a legrosszabb nem csak a franchise-ban, hanem a negyedik fázis egészében. Lépésproblémák, elveszett gazember a Gorr, az Isten mészárosban és egy elveszett színész a Christian Bale-ben, és még sok más. A Ragnarokkal ellentétben a Love and Thunder egy káosz.
16. A sólyom és a tél katonája
A franchise néhány földelt és utcaszintű bejegyzésének egyike, TFatWS lehetett és kellett volna jobb is. A lista következő bejegyzéséhez hasonlóan ezt is gyártási problémák gyötörték a Covidnak köszönhetően, de a legtöbb esetben az egész műsor tölteléknek tűnik.
15. Fekete Özvegy
Öt évvel későn mutatták be, az egész film elveszettnek tűnik Natasha áldozatának köszönhetően Bosszúállók végjáték. Kihagyhatja az egész filmet, és csak a kredit utáni jelenetet nézheti meg Yelenával, és továbbra is rákaphat a negyedik fázisra.
14. Örökkévalók
Csodálatos szereplőgárdának, Oscar-díjas rendezőnek, valamint az évekig tartó világépítés tudásának és tapasztalatának, mielőtt még azelőtt otthon kellett volna lennie, de egy felejthető gazember, a történet és a túl sok karakter bemutatása túl sok problémának bizonyult a közönség számára. nak nek.
13. Mi van, ha...?
Antológiai sorozat az azonos nevű híres képregénysorozat alapján, amely bemutatja a multiverzum legnagyobb kérdéseit és alternatív valóságait? Számítson ránk. Nem kifejezetten rossz, csak nem elég furcsa és csodálatos a különböző valóságokkal.
12. Holdlovag
Inkább egy karaktertanulmány a mentális egészségügyi problémákról és az identitásválságokról, mint egy szuperhős-show, Holdlovag kritizálták amiatt, hogy a címszereplő nem volt megfelelő és csizmás. Egy dolog, amiről nem lehet vitatkozni, az Oscar Isaac minőségi alakítása a főszereplőkről, szóval reméljük, hogy a jövőben újra visszatér!
11. Ms. Marvel
Az első pakisztáni-amerikai szuperhős debütálása a televízióban hatalmas kritikákat és kritikai elismerést váltott ki, de mint sok más műsor is Disney+, Néhány fontos jelenettől eltekintve a show nem viszi tovább az MCU-t. Legalábbis még nem egyértelműen meghatározott módon.
10. Sólyomszem
Sólyomszem, Pizza Dog és Kate Bishop karácsonykor, a Vincent D’Onofrio által játszott visszatérő Kingpin ellen harcolnak? Mit nem szabad szeretni?
9. She-Hulk: Ügyvéd
A negyedik falat megtörő, okosszájú Hulk unokatestvére végre debütál a nagy képernyőn, és ez sok ember számára vitás lehet, de a műsor határozottan sokat segített abban, hogy pontosan azt csináljanak, amit akartak.
8. A galaxis őrzői ünnepi akció
Kevin Bacon önmagaként debütál az MCU-ban! A Guardians további negyvenöt perce mindig jó dolog, és ez adta nekünk az MCU által kínált két legfantasztikusabb eredeti dalt.
7. Loki
Nemcsak a negyedik fázis, hanem a Multiverse Saga vitathatatlanul legfontosabb televíziós műsora, több univerzum koncepciójával, a kialakult karakterek változataival és természetesen az Ő, aki megmarad, Loki bemutatta minden jövőbeli építőköveit.
6. Doktor Strange az őrület multiverzumában
Sam Raimi, aki a Doctor Strange migrént kiváltó vizuális pompáját rendezi, máris nyertes, de ehhez több hatalmas cameo és egy különösen félelmetes fordulat is jár Elizabeth Olsen Scarlet Witch/Wanda Maximoff című filmjében, és nem meglepő, hogy ez miért olyan magas.
5. Wandavision
Ha Wandáról beszélünk, Wandavision bemutatta karaktere motivációinak mozgatórugóját az előző bejegyzésben, valamint bemutatta megnövekedett képességeit és azt, ahogy őszintén borzasztóan kezelte a Vision elvesztése miatti gyászt.
4. Shang-Chi: A tíz gyűrű legendája
Mivel a Negyedik fázis volt eddig a legbefogadóbb, ésszerű, hogy végre megkapjuk Shang-Chi, az első ázsiai szuperhős, a nagy vásznon régóta némított debütálását. Fantasztikus történet, harc a koreográfiával a riválissal A Raid , és az intenzív, véres nyitás azt jelenti, hogy ez a negyedik fázis egyik leginkább újranézhető és legszórakoztatóbb filmje.
3. Fekete Párduc: Wakanda Forever
A néhai Chadwick Boseman szomorú elvesztésével a Fekete párduc A folytatásnak sok mindent meg kellett volna tennie, és nem sokan gondolták, hogy kibírja a landolást. Egy film éppúgy a gyászunk feldolgozásáról, mint a karakter ugyanezekről szól, a rajongók kedvence Namor bemutatása és a főszereplő halálának elegáns és tiszteletteljes kezelése azt jelentette, hogy a legtöbb bemutatón nem volt száraz a szem.
2. Vérfarkas éjjel
Körülbelül amennyire eltér mindentől, amit a Marvel Studios megkísérelt, Vérfarkas az éjszakában minden okuk megvolt arra, hogy tábori schlock legyen, és soha többé nem keresik fel vagy kíséreljék meg. A művészi iránytól kezdve egészen addig, hogy végre megismerkedhessünk Teddel, vagy Man-Thinggel, ahogyan általában ismerik, a Különleges bemutató bizonyítja, hogy a Marvel képes R-minősítésre, és jól is.
1. Pókember: Nincs hazaút
A Pókember három generációjával egyszerre a képernyőn, Tom Holland Pókember-trilógiájának harmadik része mindig masszív volt, de senki sem számított rá, hogy ennyire jó lesz. A rajongói szolgáltatások, az évekig tartó katarzis (különösen a Garfield's Parker esetében) és a változatos csapatok jó keveréke ez a film nem csak önmagában jó, hanem a negyedik fázis legjobbja, és valóban megmutatja, mit várhatunk el a sorozat változataitól. kialakult karakterek a továbbiakban.
Milyen sorrendbe helyezted volna a negyedik fázisban szereplő televíziós műsorokat és filmeket? Tudassa velünk lent!
Kövessen minket további szórakoztató tudósításokért Facebook , Twitter , Instagram , és Youtube .